خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل ارشاد استان برگزار شد؛

تودیع و معارفه هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۹۱۹

جلسه تودیع و معارفه هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات خراسان رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جلسه تودیع و معارفه اعضای خانه مطبوعات استان که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)  با تاکید بر آنکه انتخابات خانه مطبوعات خراسان رضوی جزو پیشتازان در سراسر کشور بود ادامه داد: از خراسان رضوی به دلیل وجود رسانه های ملی و بین المللی جز این انتظار نمی رفت که جا دارد از تک تک فعالان رسانه تشکر کنم.

وی تصریح کرد: انتخابات خانه مطبوعات، انتخابات محلی بود، اما دغدغه، ملی و بین المللی داشت، چرا که ما در مشهد الرضا(ع) هستیم و بر سر خوان نعمت  امامی هستیم که کرامت و عدالت از ویژگی های ایشان است و این آرمان‌های جهانی و این پیشینه و میراث غنی، مسئولیت را برای اصحاب رسانه، دوچندان می‌کند. 

مروارید ادامه داد:  انتظار از  رسانه های مشهدی  آن است که در کنار مطالبات صنفی، رسانه هایی در طراز آموزه های اهل بیت (ع) باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: خانه مطبوعات با نگاه های  نو و سلیقه روزآمد و ارتباطات گسترده، نیازمند تحول است که این تحولات ناظر به مخاطب خواهد بود.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم مخاطبان رسانه ها را توسعه دهیم و برای گفتگو با نسل جوان و مخاطبی که مخاطب  خاکستری و بی تفاوت محسوب می شود، برنامه ریزی کنیم، یکی از تحولاتی که در خراسان به عنوان یک الگو مطرح است، دیدن مطالبات این نسل و ایجاد ظرفیت برای گفتگو با این نسل خاکستری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: ما نیازمند تحول در محتوا هستیم و رسانه های استان، مخاطبان رسانه  را  در یک دیالوگ و گفتگو، تعالی می بخشند و رسانه ها، مخاطب خاموش و خاکستری را به مخاطبی که نگاه همدلانه و مطالبه گری دارند، تبدیل می کنند.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات، نه تنها پیگیر مطالبات صنفی کسانی که رای دادند باشد، بلکه باید مطالبات صنفی تمام رسانه های استان را پیگیری کند.

او اضافه کرد: خانه مطبوعات، یک تشکل  صنفی است و در عین حال، اعضاء آن، هر یک، سیاست گذاری، صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و مطالبات اجتماعی را پیگیری میکنند.  

در پایان این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از زحمات اعضای هیات مدیره و بازرسان سابق خانه مطبوعات قدردانی و احکام اعضای هیات مدیره و بازرسان جدید اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز