خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی برنامه و بودجه قزوین خبر داد:

۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان البرز اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۹۰۸

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: اعتبارات عمرانی امسال شهرستان البرز بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: اعتبارات امسال شهرستان البرز بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که شامل اعتبارات استانی، متوازن و تبصره ۱۹ است.

رحمانی افزود: شهرستان البرز خصوصیات ویژه‌ای دارد که در توزیع اعتبارات این شهرستان این خصوصیات مانند تراکم جمعیت شهری بالا، جمعیت پایین روستایی و حضور گسترده واحد‌های صنعتی تاثیر گذار است.

وی اظهار داشت: اعتبارت دولتی به عنوان نیروی محرکه‌ی پروژه‌ها است و دستگاه‌های اجرایی باید به دنبال اعتبارات بخش غیر دولتی برای پیشرفت پروژه‌ها باشند.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به تفاوت‌های اساسی توزیع اعتبارت امسال با سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: در توزیع اعتبارات سال ۹۹ استان اولویت با پروژه‌هایی بوده است که تا پایان سال به اتمام برسد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید از سهم استان در بخش اعتبارات ملی نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز