خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر کشور؛

عملیات اجرایی و افتتاح ۷۴ طرح عمرانی استان سمنان آغاز شد/ رونمایی از تمبر روستاهای بدون بیکار استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۸۸۴

عملیات اجرایی و افتتاح ۷۴ طرح عمرانی و زیرساختی استان سمنان در آیین همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان به‌ مناسبت بزرگداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری ها با حضور ، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و آشناگر ، استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری آغاز شد.

به گزارش ایلنا، با دستور ویدئو کنفرانسی مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عملیات ساخت مجتمع رفاهی حضرت علی اکبر(ع) در منطقه کلاته اسد شهرستان میامی آغاز و کارگاه بتن سازی در میقان شهر بسطام به بهره‌برداری رسید.

برای عملیات اجرایی و تکمیل این طرح‌های عمرانی افزون بر ۶۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان، از خانواده‌های معظم شهدا، تعدادی از کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری استان که در مهار و مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند و خیّران سلامت و حوزه عمران شهری با اعطای لوح تقدیر قدردانی شد.

همچنین در این آیین از تمبر روستاهای بدون بیکار جودانه و محمدآباد شهرستان میامی، ده‌ملا شهرستان شاهرود نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز