خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان خبر داد:

۲ کشته و سه مجروح بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۸۵۶

واژگونی دو دستگاه خودرو در قزوین ۲ کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان قزوین اظهار داشت: در نخستین حادثه به وقوع پیوسته در جاده قزوین - تهران و براثر واژگونی یک دستگاه پرشیا، متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو جان خود را در این حادثه از دست داد و راننده و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گفته سرهنگ رحیم خامدی، این سانحه که براثر برخورد خودرو با سکوی عوارضی و واژگونی آن روی داده بود، بی توجهی راننده به جلو از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شده است.

وی با اشاره به حادثه دوم، افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در جاده روستایی قدیم آباد، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ خامدی تصریح کرد: مامورتان با حضور در محل حادثه مشاهد کردند یک دستگاه خودرو ماکسیما بر اثر برخورد با گاردریل جاده، واژگون و براثر این سانحه، راننده خودرو به دلیل شدت جراحت‌های وارد شده متاسفانه جان خود را از دست داده است.

به گفته وی، علت وقوع این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه، توجه نکردن به جلو از سوی راننده اعلام شده است . 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین با تاکید بر احترام گذاشتن رانندگان به قوانین رانندگی، خاطر نشان کرد: رانندگان هنگام رانندگی ضمن توجه به جلو و علایم هشدار دهنده، سفری ایمن برای خود و سرنشینان خودرو رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز