خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد:

تبریز باید در مبارزه با کرونا پیشقدم بوده و الگو ارائه دهد/ کرونا باید جدی گرفته شود تا مقابله با آن ممکن باشد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۷۶۱

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به پیشقراولی تبریز در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در طول تاریخ ایران، یادآوری کرد: این شهر همواره در برهه های حساس تاثیرگذار بوده و برای مقابله با بیماری هزار چهره کرونا نیز باید برنامه ای اتخاذ شود تا بار دیگر این خطه پیشقدم بوده و الگو باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منادی در شورای اداری شهرستان تبریز، اظهار کرد: البته اقدامات خوبی برای توسعه کلانشهر تبریز انجام شده است اما با توجه به توسعه روابط با اوراسیا وجود کنسولگری ها به همکاری‌های کشورمان با کشورهای همسایه کمک فراوانی می کند.  

وی با بیان اینکه تبریز در گذشته پایتخت سیاسی و اقتصادی ایران و نخبه پرور بوده است، ادامه داد: باید داشته های پایتخت اقتصادی سابق حفظ شود.

منادی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی ۵۰ درصد ذخایر مس ایران، ۹۰ درصد آلومینیوم کشور را در اختیار داشته و معادن طلا مس اندریان را دل دارد و از گذشته نیز قطب چرم بوده است.   

وی همچنین با اشاره به اقدامات مناسب انجام شده در سال های اخیر افزود: خط اتیلن تبریز موجب شده تا آذربایجان شرقی به چاه های نفت عسلویه وصل شود، توسعه طرح پلی استیلن از دیگر طرح های توسعه ای است و آبرسانی از ارس به تبریز نیز در حال انجام است.  

منادی با اشاره به ضرورت همدلی مسئولان ادامه داد: برای مقابله با بیماری هزار چهره کرونا نیاز به مدیریت قوی است .

وی با انتقاد از بی تفاوتی عده ای در خصوص کرونا، گفت: مجلسیان، دولتی ها و همه مسئولان با برنامه ریزی های لازم و همدلی و مدیریت مسوولانه با کرونا مقابله کنند.  

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نبود صادرات نفت نیز صرفه جویی و بهره وری باید سیاست اصلی کشور باشد تا از برهه کنونی به سلامت عبور کنیم 

وی با اشاره به تاریخ غنی، تاثیرگذاری و پیشتازی تبریز در بخش های مختلف کشور، بر احیای کنسولگری ها در این شهر تاکید کرد و گفت: در سال های نه چندان دور بیشتر کشورهای اروپایی در این شهر کهن کنسولگری داشتند در حالی که اکنون تنها ۲ کنسولگری ترکیه و جمهوری آذربایجان فعال است.

منادی تاکید کرد: کرونا باید جدی گرفته شود تا مقابله با آن ممکن باشد البته نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس همه همدل هستند تا مشکلات و این دوره سخت را پشت سربگذاریم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز