خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد:

مردم نیازمند عدالت هستند/ تورم در شهریور به شدیدترین شکل خود را نشان می دهد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۷۵۵

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تورم در شهریور امسال به شدیدترین شکل بیشتر خود را نشان خواهد داد، گفت: باید مسئولان با حضور در صحنه و استفاده از تمام امکانات مانع تورم بیشتر در جامعه شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد علیرضا بیگی در شورای اداری شهرستان تبریز اظهار کرد: سطح بندی در مقابله با کرونا موجب خلل در تصمیم گیری ها، کاهش سرعت انجام کارها و  کمبود امکانات شده است.  

وی افزود: برای گذر از این وضعیت، پیش بینی ها بر اساس واقعیت ها باید باشد، تا کمبود بودجه نداشته باشیم.  

وی همچنین گفت: مدیریت منابع، اولویت‌بندی نیازها و رعایت ساختار قانونی، ضرورت دوران مقابله با کرونا در کشور است.

بیگی با اشاره به اینکه مردم نیازمند عدالت هستند، گفت: با حفظ فرصت های شغلی در شرایط کنونی باید به سمت جهش تولید حرکت کنیم  و با تمام امکانات تلاش کنیم تا پرچم اشتغال برافراشته شود.  

وی با بیان اینکه ایجاد و حفظ فرصت های اشتغال و راه اندازی مجدد برخی واحدها با توجه ویژه امکان پذیر است، اظهار کرد: مجلس فعلی در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود و تلاش های موثری را برای رفع مشکلات خواهد داشت.  

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: به خاطر امانت داری رای مردم آذربایجان شرقی در انتخابات مجلس شورای از فرمانداری شهرستان تبریز تقدیر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز