خبرگزاری کار ایران

سرپرست مبارزه با مواد مخدر استان:

بیش از یک تن مواد مخدر در قزوین کشف شد/ رشد 75 درصدی کشف تریاک در استان/ افزایش میزان جابجایی مواد توسط خانم‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۶۰

سرپرست مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: امسال یک تن و ۶۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان قزوین کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ محمدی در جلسه بررسی طرح تابستانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: از کل مواد مخدر کشف شده، میزان یک تن و صد کیلو گرم تریاک بوده که نسبت به زمان مشابه پارسال ۷۵ درصد افزایش داشته است و مابقی کشفیات شامل حشیش، هرویین و شیشه بوده است.

سرهنگ خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در این جلسه گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۱۹ کیلوگرم مواد از خرده فروشان کشف شده است.

به گفته خدایی ؛ امسال ۱۵۷ نفر خرده فروش و ۷۰ نفر قاچاقچی دستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ عبدالمالکی‌جانشین فرمانده انتظامی استان هم در این جلسه بیان کرد: میزان ورود مواد مخدر به استان و جابجایی آن توسط خانم‌ها افزایش یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: پلیس با کمبود نیرو مواجه است و این مسئله برای مردم قابل قبول نیست چرا که مردم امنیت می‌خواهند.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه پیشگیری باید در سرلوحه امور قرار گیرد بیان کرد: مشکلی که ما داریم در قانون است و قانون باید اصلاح شود چرا که باز دارنده نیست.

محمد قاسمی دادستان قزوین هم در این جلسه با اشاره به اینکه مردم امنیت می‌خواهند گفت: باید عملکرد نیروی انتظامی مستند باشد تا واکنش‌ها مثبت شود.

دادستان افزود: باید بدون فوت وقت با عاملان توزیع مواد مخدر برخورد شود و پاتوق فروشنده‌های مواد مخدر را شناسایی و هر لحظه آن‌ها را رصد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز