خبرگزاری کار ایران

نماینده آستارا:

یار دوازدهم تیم شهرداری آستارا هستم/ شما مایه افتخار استان گیلان هستید

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۵۸

نماینده مردم آستارا در مجلس بیان کرد: به عنوان یار دوازدهم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم شهرداری آستارا انجام خواهم داد و به عنوان نماینده مردم مسائل ورزشی را نیز به عنوان بخشی از دغدغه‌های مردم پیگیری می کنم.

به گزارش ایلنا از آستارا ، غلامرضا مرحبا در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال باشگاه شهرداری آستارا ؛ با قدردانی از زحمات اعضای تیم ، این تیم را مایه افتخار برای شهرستان آستارا و استان گیلان دانست.

وی با اعلام حمایت همه جانبه خود از تیم شهرداری، گفت: قهرمانی و صعود این تیم به لیگ دسته یک خواسته مردم و ورزشدوستان منطقه است و امیدواریم که با دستیابی به این مهم شاهد شادی مردم آستارا باشیم.
 
مرحبا اضافه کرد: از اشجاری سرمربی موفق این تیم و مدیران باشگاه به دلیل کسب نتایج درخشان در دو سال گذشته و معرفی ظرفیت ورزشی شهرستان در سطح کشور صمیمانه سپاسگزارم.
 
وی ادامه داد: هر جا که در توانم باشد به عنوان یک هوادار از این تیم حمایت خواهم کرد و مخالف ورود مباحث سیاسی در حوزه ورزش هستم و به نظر من نباید سیاست را در ورزش دخالت داد.
 
مرحبا افزود: به عنوان یار دوازدهم تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد و به عنوان نماینده مردم باید مسائل ورزشی را نیز به عنوان بخشی از دغدغه‌های مردم پیگیری می کنم و امروز نیز از نزدیک با اعضای تیم گفتگو کرده و امیدوارم در این چند بازی باقیمانده پرقدرت ظاهر شوند ، چون بخشی از نشاط و شادابی مردم شهر آستارا تحت تاثیر موفقیت‌های تیم‌های ورزشی همچون باشگاه شهرداری آستارا است.

 لازم به ذکر است که تیم فوتبال شهرداری آستارا هم اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد و از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته یک کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز