خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری اعلام کرد:

پیشرفت ۳۵ درصدی سومین بوستان بانوان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۵۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین پیشرفت فیزیکی سومین بوستان بانوان قزوین در جنوب این شهر را ۳۵ درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید محمد علمی در خصوص پیشرفت فیزیکی سومین بوستان بانوان قزوین، اظهار کرد: در شرایط فعلی هیچگونه وقفه در ساخت این بوستان به وجود نیامده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال آماده بهره‌برداری شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اعتبار احداث این طرح عمرانی را ۱۴۷ میلیارد ریال اعلام و یادآور شد : بوستان بانوان یکی از نیازهای اساسی مردم منطقه بوده و با احداث این مجموعه تفریحی علاوه بر افزایش سرانه فضاهای سبز شهری و بهره‌مندی شهروندان از این فضاها، به مجموعه‌های تفریحی شهر نیز افزوده خواهد شد.

علمی با اشاره به اینکه این مجموعه از وسعت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم احداث این پارک بتواند فضایی امن و آرامی برای حضور بانوان شهر در بوستان‌ها را فراهم کند.

وی با بیان اینکه ایجاد محیط‌هایی مخصوص بانوان و برطرف کردن این نیاز به حق زنان از وظایف شهرداری‌ها است، گفت : این طرح یکی از فضاهای تفریحی و ورزشی است که توسط شهرداری برای مختص بانوان ساخته می‌شود.

این مسئول بیان کرد: فضاهای گردهمایی اجتماعی، زمین بازی کودکان ، پیست دوچرخه سواری ، آمفی تئاتر روباز و اماکن ورزشی در این بوستان پیش بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اضافه کرد: در سال های گذشته شهرداری های مناطق ۲ و ۳ قزوین نیز اقدام به احداث پارک بانوان برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان بانو کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز