خبرگزاری کار ایران

کارشناس مرکز بهداشت شهید بلندیان خبرداد:

تعطیلی ۲۹۶ واحد صنفی متخلف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۴۸

کارشناس مرکز بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از تعطیلی۲۹۶ واحد صنفی متخلف در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدتقی سلیمانی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال با انجام بیش از ۲۷ هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ادارات دولتی و مراکز خدمات جامع سلامت، ۲۹۶ واحد صنفی در قزوین متخلف تعطیل شد.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان افزود: بازرسان بهداشت محیط مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین، برای پیشگیری از ویروس کرونا، از ابتدای اسفند ۹۸ تا پایان خرداد ۹۹ بیش از ۲۷ هزار بازدید انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه بازرسان، ۲۷ هزار و ۶۲۰ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان‌های عمومی، ادارات دولتی و مراکز خدمات جامع سلامت داشتند؛ گفت: بازرسان در این مدت، نسبت به صدور یک هزار و ۱۶۵ اخطار بحرانی و غیر بحرانی اقدام کردند.

به گفته سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا، تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف ادامه دارد.

این کارشناس ادامه داد: در این بازدیدها، به علت رعایت نکردن بهداشت محیط و اقدامات پشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ۲۹۶ واحد صنفی، تعطیل شدند و پرونده آن ها برای رسیدگی به تخلفات بهداشتی، به مراجع قضایی ارجاع شد.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان، از  مردم درخواست کرد در صورت مشاهد هر گونه تخلفات بهداشتی در مکان های عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، موضوع را به سامانه "۱۹۰" گزارش کنند تا ضمن رسیدگی به شکایت ها، موارد تخلف از مقررات بهداشتی، به مراجع قضایی معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز