خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت اردستان به ایلنا خبر داد:

الزام استفاده از ماسک برای همه در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۱۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: 6 مرکز عمومی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، شناسایی شده اند.

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: با تصویب ستاد مقابله با کرونا بازرسی‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان ادامه خواهد داشت و هر هفته اسامی مراکز عمومی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: پس از بازرسی‌های بعمل آمده در یک هفته گذشته در شهر اردستان بانک ملی، بانک سینا، مجموعه کال‌سنتر و دفاتر پیشخوان دولت فرهادیان و عسکری و در شهر زواره دفتر پیشخوان صادقی علیرغم تذکرات کتبی و شفاهی شیوه نامه و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و به نوعی زمینه را برای گسترش ویروس کرونا فراهم می کنند.

ذبیحی تصریح کرد: استفاده از ماسک قبلا فقط برای پزشکان، کادر درمانی و بیماران توصیه می‌شد، اما حالا این توصیه‌ها برای مردم عادی در مکان‌هایی که فاصله گذاری کمتر رعایت می‌شود، توصیه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد:تقدم همچنان بر رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی است، ولی اگر به هر دلیلی مجبور به حضور در اجتماع و مکان‌های عمومی و سربسته هستیم  باید از  ماسک استفاده کنیم.  البته مردم با زدن ماسک نباید نسبت‌به شستن مکرر دست‌ها بی‌اعتنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز