خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه :

17 محدودیت وممنوعیت جدید از شنبه در استان اعمال می شود /رفع مشکلات وموانع مسیر توسعه هرسین در اولویت کار مدیران قرار می گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۵۹۸

استاندار کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه فعلا شرایط خوبی نداریم ورعایت پروتکل های بهداشتی برای همه مردم الزامی است وحتما باید برای حفظ سلامت یکدیگر در محل های تجمع از ماسک استفاده نماییم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین که عصر امروز برگزار شد بیان کرد :ماسک زدن احترام به حقوق دیگران وتلاش برای حفظ سلامت مردم است ومقام معظم رهبر ی نیز به لزوم استفاده از ماسک تاکید داشتند .

وی تصریح کرد : 17 محدودیت وممنوعیت جدید از شنبه 14 تیرماه برای مهار ومقابله با کرونا در استان اعمال می شود .

استاندار کرمانشاه افزود : کرونا را نباید در بیمارستانها مدیریت کنیم وپیشگیری بر این مهم مقدم است در واقع مهار وکنترل کرونا بستگی به رفتار مردم دارد وبا مشارکت بیشتر برای انجام توصیه های بهداشتی می توانیم خسارتها را به حداقل برسانیم .

استاندار کرمانشاه باشاره به اینکه با توصیه نمی شود کرونا را کنترل کرد ودر برخی موارد باید قانون اعمال شود اظهار نمود : عمده ترین مشکلات ما در برگزاری مراسم های ترحیم ،عروسی ودور همی هاست .

وی اضافه کرد : هر نوع ماسکی انتقال بیماری را کاهش می دهد نیازی به ماسک گران قیمت نیست .

این مقام مسئول پنهان کردن بیماری ها وعدم رعایت دستورالعمل ها علت اصلی افزایش تعداد مبتلایان کرونا ذکر نمود .

هوشنگ بازوند گفت : رفع مشکل دفن زباله ومدیریت پسماند شهرستان هرسین بستگی به مشارکت مردم دارد وباتوجه به مکان یابی صورت گرفته تقاضا داریم فرماندار ومسئولین شهرستان در توافقی با مردم موضوع را حل کنند .

وی بیان کرد مدیران موظف هستند پروژه های نیمه تمام را سریعا تعیین تکلیف کنند وسازمان مدیریت وبرنامه ریزی نیز از دستگاه های اجرایی براساس اولویت های تعیین شده حمایت خواهد کرد .

وی اضافه کرد :162 واحد مسکن مهر هرسین با پیگیری راه وشهر سازی استان در دهه فجر امسال به مردم تحویل داده می شود .

استاندار کرمانشاه در این جلسه به  موضوعات ساماندهی مسیر دسترسی به  مزار شهدای گمنام هرسین ،جذب وبکارگیری نیروهای مورد نیاز افراد بومی دارای مهارت ، جذب سرمایه گذاری تسهیل ومشکلات وموانع فعالیت های اقتصادی وصنعتی فعالان منطقه با همکاری میرا ث و تصفیه خانه فاضلاب شهرستان هرسین موردبررسی قرار داد .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز