خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

فعالیت ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۵۹۱

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲۵۰ مرکز نیکوکاری تا به امروز در خراسان رضوی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

حبیب الله آسوده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خلیل آباد، اظهار کرد: امروز به واسطه اینکه کمیته امداد معین اقتصادی شهرستان است با محوریت زکات و اقتصاد انفاق یک نهاد سازی مردمی تحت عنوان مراکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی انجام شد.

 وی با بیان اینکه 6 مرکز نیکوکاری در شهرستان خلیل آباد به بهره برداری رسیده است، افزود: امیدواریم قریب به 5 مرکز دیگر در روستاهایی که ظرفیت قابل قبولی دارند این کار انجام شود.

آسوده با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در روستاها به عنوان یک کمیته امداد کوچک مطرح هستند، گفت: فعالیت ها و کارهای کمیته امداد آن منطقه و بحث های حمایت و مشارکت را با عاملیت مراکز نیکوکاری انجام می شود تا باعث کاهش هزینه های دولت و هم تسهیل در خدمت رسانی به محرومین و هم مردمی کردن کار کمیته امداد می شود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه افتتاح مراکز نیکوکاری در مسیر طرح مثلث توسعه اقتصادی می تواند گام مؤثری در راستای توسعه اقتصادی بردارد، گفت: امیدواریم در اثر توانمندسازی توسط خود مردم و مشارکت بتوانیم نرخ بیکاری در سطح روستاها و شهر خلیل آباد را کاهش به دهیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات اشتغال تا سقف 250 میلیارد ریال به شهرستان خلیل آباد اختصاص داده ایم  بیان کرد: این کار با هدف این است که بتوانیم از طریق تسهیلات قرض الحسنه در راستای کاهش نرخ بیکاری و توانمندسازی خانواده های نیازمند در سطح شهرستان اثر داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز