خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرخس خبر داد:

ممنوع بودن برگزاری مجالس عروسی و عزاداری به دلیل شیوع ویروس کرونا در سرخس

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۵۷۰

فرماندار سرخس از اعمال محدودیت های جدید و ممنوعیت برگزاری مجالس عروسی عزاداری تا اطلاع ثانوی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس محمد رضا رجبی مقدم با بیان اینکه سرخس شهرستانی خاص به لحاظ خدمات رسانی به چندین استان کشور در حوزه نفت، گاز و حمل نقل است گفت: قرمز شدن وضعیت کرونا در استان متاسفانه سرخس نیز بعلت رعایت نکردن شهروندان از مرحله زرد به قرمز رسیدیم که جلسه ستاد پیشگیری محدودیت های مصوب و در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در موج اول ویروس کرونا جزء اولین شهرهای قرمزاستان بودیم یاد آور شد: در آن مرحله با رعایت پروتکل ها بهداشتی و همکاری خوب مردم از بحران خارج و به وضعیت سفید رسیدیم ، اما در موج دوم و با توجه به افزایش مبتلایان وتعداد فوتی ناچاریم با توجه به وضعیت اقتصاد شهرستان و معیشت مردم محدودیت های را اعمال کنیم، کلیه اماکن صنفی باید پروتکل های بهداشتی را دقیقا رعایت کنند که در غیر این صورت برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد کرونا شهرستان سرخس تاکید کرد: در این جلسه مصوب شد داشتن ماسک از مهمترین اولویت مراجعه کنندگان به بانکها و ادارات است و در ورودی تمامی اماکن اداری دستگاه ضد عفونی نصب شود.

رجبی مقدم با تقدیراز کادر درمانی ودستگاههای ذی ربط اضافه کرد: با شیوع موج اول کرونا توانستیم این امر را به خوبی مدیریت کنیم، بطوری که 50 روز در وضعیت سفید قرارداشتیم اما آنچه شهرستان را گرفتار موج دوم کرونا کرد برگزاری مراسم های عروسی ، تعزیه ها وتجمعات بود که مصوب شد برگزاری مراسمات فوق ممنوع است مگر با رعایت پروتکل های بهداشتی و اخذ مجوز از اداره اماکن شهرستان و در روستاها دهیاری ها وپاسگاهها که باید حتما انجام شود.

فرماندار سرخس در خصوص اقامه نمازدر مساجد  ونماز جمعه تصریح کرد:برگذاری نمازدرمساجد ونماز جمعه .کماکان برقرارخواهد بود وما تابع نظر استان هستیم .اما لازم است مومنین رعایت پروتکل های بهداشتی را دقیقا رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز