خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس:

برخورداری از نعمت ساحل می تواند یک درآمد پایدار باشد/ بندرعباس به عنوان قطب گردشگری نیاز به پیشرفت های بیشتری دارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۵۲۳

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: برخورداری از نعمت ساحل در این شهر می تواند یک درآمد پایدار باشد که متاسفانه از ظرفیت ساحل به درستی استفاده نشده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرزانه آرامش در یکصد و هشتاد و سومین جلسه  شورای شهر بندرعباس با حضور رمضان امینی مدیر کل دفتر ارزیابی و عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و صادقی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان برگزار شد،اظهار کرد: شهر بندرعباس بیشتر باید به دنبال یک درآمد پایدار باشد و این درآمد پایداری برای ما خیلی مهم است و بندرعباس بعنوان یک قطب گردشگری نیاز به پیشرفت های بیشتری دارد.

وی افزود:  برخورداری از نعمت ساحل در این شهر می تواند یک درآمد پایدار باشد که متاسفانه از ظرفیت ساحل به درستی استفاده نشده است.

آرامش تصریح کرد: متاسفانه در شهر بندرعباس تعامل و همکاری بین دستگاهها وجود ندارد و تا زمانی که تعامل و همکاری وجود نداشته باشد به یک نتیجه مطلوب و مد نظر نخواهیم رسید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر خاطرنشان کرد: باید یک اتاق فکر شامل افراد با تجربه و متخصص جهت برنامه ریزی در راستای توسعه شهری تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز