خبرگزاری کار ایران

با استعفا از هدایت ماشین‌سازی؛

پایان نافرجام شیخ لاری در لیگ 19 / معرفی سرمربی جدید تا فردا

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۵۱۱

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز از پایان کار احد شیخ‌لاری در سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس اعلام حسن آذرنیا مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز، پس از ارائه استعفای احد شیخ‌لاری از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، هیأت مدیره باشگاه تبریزی با بررسی موضوع، با این استعفاء موافقت کرد.

آذرنیا همچنین از بررسی گزینه‌های جایگزین سرمربی تیم در هیأت مدیره خبر داده و اظهار داشت: به دلیل شرایط حساس تیم و لزوم حفظ آمادگی این تیم، هیأت مدیره باشگاه با جلب نظر کمیته فنی، تا فردا نسبت به انتخاب سرمربی جدید اقدام خواهد کرد.

شیخ لاری که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر به عنوان سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز و سپس به عنوان سرمربی موقت این تیم پس از کناره گیری مصطفی دنیزلی انجام وظیفه کرد که در دربی تبریز نتیجه را به عنوان سرمربی تراکتور به ماشین سازی واگذار کرد.

سرانجام با حضور ساکت الهامی در تراکتور و استعفای رسول خطیبی از سمت سرمربیگری ماشین سازی، جایگزین وی شد.

شیخ لاری در 6 بازی برای ماشین سازی، به رغم ارائه بازی های خوب، عملکرد بسیار ضعیفی در نتیجه گیری داشت و از مجموع 18 امتیاز ممکن تنها 2 امتیاز به دست آورد. 

تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال با 24 امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارد. سبزقبایان تبریزی در هفته بیست و سوم این مسابقات روز یکشنبه هفته آینده در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز