خبرگزاری کار ایران

برای جلوگیری از موج دوم کرونا مطرح شد؛

دعوت سلیم نژاد از مردم برای پیوستن به پویش همگانی استفاده از ماسک

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۴۸۹

رئیس شورای شهر کرج گفت: متاسفانه موج دوم بیماری ایجاد شده و برای جلوگیری از ایجاد فشار مضاعف به پزشکان و کادر درمانی بیمارستانها باید پروتکل های بهداشتی را با دقت و وسواس بیشتری رعایت کنیم.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده از 15 تیر اجباری است، افزود: استفاده از ماسک و نیز رعایت فاصله اجتماعی نقش مهم و پیشگیرانه‌ای در کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا دارد. در راستای کاهش ابتلا به بیماری کرونا و حجم مراجعات مردمی به بیمارستانها باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و از ماسک در مکان‌های مختلف استفاده شود زیرا با رعایت این دو نکته می‌توان از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری کرد اما عده‌ای این نکته را رعایت نمی‌کنند.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به استفاده از ماسک برای کاهش امکان ابتلا به کرونا، از شهروندان برای پیوستن به این پویش همگانی دعوت کرد و گفت: متاسفانه موج دوم بیماری ایجاد شده و برای جلوگیری از ایجاد فشار مضاعف به پزشکان و کادر درمانی بیمارستانها باید پروتکل های بهداشتی را با دقت و وسواس بیشتری رعایت کنیم.

رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: مردم باید باور کنند که این کار در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا موثر است و اگر دو طرف استفاده کنند تا ۹۵ درصد در پیشگیری موثر است. وقتی می شود بیماری را که می تواند برای مردم و کادر درمانی مشکلات زیاد و پیچیده ای ایجاد کند با یک ماسک ساده و ارزان و شستن مداوم دست کنترل کرد، چرا نباید از این روش استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز