خبرگزاری کار ایران

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان :

ظرفیت تخت‌های بیمارستانی زنجان تکمیل است/ آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان خصوصی بهمن

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۴۱۷

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، گفت: در حال حاضر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان زنجان برای پذیرش بیماران کووید 19 تکمیل شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، جواد تاجکی،امروز در جمع خبرنگاران، از افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 خبرداد و گفت: این افزایش موجب تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، برضرورت رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و مواد عفونی کننده از سوی مردم تاکید کرد و گفت: این تجهیزات به اندازه کافی در سطح استان تولید و توزیع شده است.

این مسئول با اشاره به تولید ماسک کاملا اتوماتیک در زنجان، افزود: این واحد تولیدی روزانه 50 هزار ماسک تولید می‌کند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان یادآور شد: توزیع ماسک در سطح داروخانه‌های استان ادامه داشته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تاجکی با بیان اینکه واکسن آنفلوانزا در کشور تولید نشده و هر ساله وارد می‌شود تا افراد نیازمند استفاده کنند، خاطرنشان کرد: امسال میزان واردات این واکسن 10 برابر افزایش می‌یابد.

وی از تکمیل شدن تخت‌های بیمارستان ولی عصر زنجان خبرداد و گفت: پذیرش بیمار در بیمارستان بهمن آغاز و تخت‌های بیشتری آماده سازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز