خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان :

زنجان با کمبود امکانات برای بیماران کرونایی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۴۰۶

فرماندار زنجان، گفت: حضور در مراسم تجمعی از قبیل عروسی و عزا یکی دیگر از عوامل شیوع ویروس کرونا در شرایط کنونی است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از زنجان، رضا عسگری، در جلسه فوق‌العاده کرونا ویروس اظهار کرد: متاسفانه با ازیاد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در زنجان با کمبود امکانات برای بیماران کرونایی مواجه هستیم.

فرماندار رنجان،  با یادآوری اینکه  در زمینه تخت آی.سی.یو برای بیماران کرونایی با دغدغه مواجه هستیم، ادامه داد: در استان زنجان اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری از شیوع این ویروس انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا، در ارتباط با خانواده به آن مبتلا شده اند، گفت: حضور در مراسم تجمعی از قبیل عروسی و عزا یکی دیگر از عوامل شیوع ویروس کرونا در شرایط کنونی است.

وی ضمن تاکید به عموم مردم برای عدم حضور در مراسم عروسی و عزا خاطرنشان کرد: بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس حاصل شرکت در این مراسم است.

عسگری استفاده از ماسک در مکان های پرتردد را یکی از ملزومات امروز خواند و گفت: اصناف می توانند در این زمینه کمک حال کادر درمانی باشند.

فرماندار شهرستان زنجان از بازگشت محدودیت ها در صورت تداوم شرایط امروز و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی شهروندان زنجانی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز