خبرگزاری کار ایران

زالی خبرداد:

بخشودگی جرایم تامین اجتماعی واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۳۹۷

دبیر کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: مسئله بخشودگی جرایم تامین اجتماعی واحدهای تولیدی تصویب شده و به زودی مشکلات صنایع حل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، میثم زالی در بازدید از یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی البرز قزوین اظهار کرد: برای بخشودگی جرایم تامین اجتماعی واحدهای تولیدی مصوبه‌ای به تصویب رسیده است که در صورت تایید از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی سران قوا بخش اعظمی از مشکلات صنایع حل خواهد شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید اضافه کرد: دولت حمایت از واحدهای تولیدی را در شرایط سخت اقتصادی در دستور کار دارد و اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم را در این زمینه اندیشیده است.

زالی افزود: در این راستا علاوه بر دریافت مصوبه برای بخشودگی جرایم تامین اجتماعی واحدهای تولیدی، برای بخشودگی جرایم مالیاتی صنایع نیز یک مصوبه از ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گرفته‌ایم که تا ۹۰ درصد جرایم آنها تا ۳۱ خردادماه سال جاری مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همه کارفرمایان، مشمول این مصوبه هستند به شرطی که تولید و اشتغال خود را تا پایان سال ۹۹ حفظ کنند و فهرست بیمه آنها باید همان فهرست سال ۹۸ باشد.

این مسئول بیان کرد: برای بخشودگی مالیاتی،اختلاف نظری در ماده ۱۶۷ با سازمان امور مالیاتی داریم که امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها برای رفع آن تلاش کنیم.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید یادآور شد: یک مصوبه هم در کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید داشتیم و آن وضع مشوق شامل کاهش پنج درصدی نرخ عملکرد مالیات برای واحدهایی است که اشتغال خود را تا پایان سال ۹۹ حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز