خبرگزاری کار ایران

انتقاد استاندار سمنان از کندی پیشرفت ساخت زائرسرای سمنان در مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۳۷۸

​استاندار سمنان ضمن انتقاد از روند ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس گفت: با پیگیری و تلاش مستمر دستگاه‌های اجرایی مربوطه ساخت این پروژه شتاب می گیرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر امروز چهارشنبه -11تیرماه- در جلسه بررسی وضعیت ساخت زائر‌سرای استان سمنان در مشهد مقدس در سالن غدیر استانداری افزود: در سال‌های گذشته تمامی استان‌های کشور اقدام به ساخت زائرسرا در مشهد مقدس کردند و این طرح‌های عمرانی از پیشرفت فیزیکی خوبی هم برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: روند ساخت زائر سرای استان سمنان در مشهد مقدس از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار نیست که با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع این مشکل اقدام شود.

استاندار سمنان ادامه داد: شهرداری سمنان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تعهدات خود در ساخت این طرح مهم عمرانی عملیاتی کنند.

آشناگر اضافه کرد: خیران برای ساخت این زائر سرا پای کار بیایند و دستگاه‌های اجرایی تعهدات خود را عملیاتی کنند.

بر اساس طرح ارائه شده در سالهای گذشته ، مقرر شد تا هر یک از استان‌های کشور با همکاری استان خراسان رضوی اقدام به ایجاد زائر سرا برای زائران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ویژه آن استان کرده که بر این اساس ضمن تکریم زائران ، زمینه های صرفه جویی در هزینه های سفر و ... لحاظ شود که بر این اساس بسیاری از استان‌ها با انجام این اقدام ، عملیات ساخت زائر سرا را از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد اجرایی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز