خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی تاکستان:

باند ارزیابی غیرواقعی اراضی در تاکستان منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۳۴۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: ۷ نفر از اعضای باند ارزیابی اراضی به قیمت غیرواقعی، در شهرستان تاکستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسین رجبی در تشریح این خبر اظهار کرد: این گروه که شامل شش نفر از افراد بومی شهرستان و یک نفر از ساکنین تهران می باشند، با خرید اراضی خارج از محدوده شهر به میزان ۱۱۰هکتار از آن برای آزادی سازی مجرمان و متهمان از زندان و همچنین اخذ تسهیلات از بانک‌ها در تاکستان استفاده می کردند.

دادستان تاکستان افزود:  باند مذکور در پرونده های نیابتی صادره از تهران به شهرستان تاکستان ورود کرده و زمانی‌که دادگاه اقدام به صدور قرار وثیقه می کرد ضمن تبانی با کارشناس رسمی املاکی که به ارزش بسیار ناچیز خریداری نموده بودند را به قیمتی غیرواقعی ارزیابی و به دادگاه اعلام می کردند.

رجبی در باره زمان فعالیت این باند نیز گفت: از دو سال پیش فعالیت این گروه آغاز شده و برخی از متهمین از طریق اقدامات مجرمانه آنها آزاد شده اند که تعداد آن در دست بررسی است.

این مقام قضایی تصریح کرد: در ارزیابی انجام شده توسط این باند ارزش اراضی ۷۴میلیارد تومان برآورد شده درحالی که کارشناسان ثبتی قیمت اراضی را تنها ۴۰۰میلیون تومان ارزیابی کرده اند.

به گفته وی، بررسی درباره اقدامات مجرمانه آنها همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز