خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد:

رونمایی از سیستم زیرساخت اطلاعات مکانی (SDI) در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۳۳۱

معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: سعی داریم در هفته دولت امسال از سیستم زیرساخت اطلاعات مکانی استانی SDI رونمایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز محمدزاده در سومین جلسه گروه کاری راهبری زیرساخت اطلاعات مکانی استانی SDI اظهار کرد: SDI آخرین سیستم پایگاه اطلاعاتی بوده و طوری طراحی شده که اختیار و مسئولیت بروزرسانی و دسترسی به اطلاعات در آن به عهده خود دستگاه ها قرار دارد.

وی افزود: این سامانه می‌تواند نیازهای اطلاعاتی داخل دستگاه‌ها و بین دستگاهی را با به اشتراک گذاری اطلاعات رفع کند، ضمن اینکه حفظ مالکیت اطلاعات هم در این سامانه رعایت شده است.

محمد زاده بر لزوم انجام اقدامات لازم از سوی دستگاه های اجرایی استان برای تکمیل سامانه و پیوند اطلاعات خود با آن تاکید کرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به افتتاح مرکز دیتاسنتر استان در روزهای گذشته تصریح کرد: برای راه اندازی SDI در هر دستگاهی نیاز به سرور داریم؛ بنابراین لازم است دستگاه ها با انجام مکاتبات لازم با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکان تامین سرور را فراهم آورند.

جمع بندی پیشنهادهای دستگاه های اجرائی در خصوص ۲۶۹ لایه پایه SDI استان، تدوین برنامه آماده سازی سرور برای دسترسی SDI، گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص زیرساخت اطلاعات مکانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و تشکیل کمیته مکانیابی مدارس از جمله موارد مطروحه در جلسه امروز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز