خبرگزاری کار ایران

در راه خدمت به بیماران کرونایی؛

مدافع سلامت کردستانی آسمانی شد + پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۳۰۶

کردستان سومین شهید جهادگر حوزه سلامت را در راه خدمت به بیماران کرونایی تقدیم میهن کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خورند از پرسنل پرتلاش بیمارستان مریوان به عنوان سومین شهید مدافع سلامت کردستان در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خورند سومین شهید مدافع سلامت کردستان از پرسنل فداکار بیمارستان بوعلی مریوان بود که در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد، این شهید گرانقدر امروز به علت نارسایی شدید تنفسی ناشی از بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

به همین مناسبت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام فرزین رضاعی آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

خبر شهادت سومین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، همکار متعهد و ایثارگر شهید محمد خورند شاغل در بیمارستان بوعلی مریوان که در راه مبارزه با بیماری کرونا عاشقانه جنگید، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

عروج همکار عزیز و گرانقدرمان، شهید محمد خورند فرزند علی که در جبهه نبرد بی امان با کروناویروس تا آخرین نفس ایستاد، برای ما دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان بسیار سخت و جانکاه است، اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی وی که در راه حفظ جان همشهریانش تا آخرین لحظه جانثاری کرد، همواره جاودانه خواهد ماند.

با او پیمان می‌بندیم تا آخرین لحظه توان‌مان در این راه بمانیم، بجنگیم و تا زمانی که این سایه وحشت و مرگ را از دیارمان بیرون نرانده‌ایم از پا ننشینیم، از پا نمی‌نشینیم تا دوباره بر قلب مردمان این دیار سرود زندگی فراگیر شود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با قلبی سرشار از تاثر و اندوه شدید، فقدان و شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مردم شریف مریوان و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز