خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز مطرح کرد:

تنها مرکز ماده 16 در کشور به بهزیستی واگذار نشده است/ محروم ماندن تبریز از بودجه سالانه 50 تا 60 میلیارد تومانی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۱۷۷

فرماندار تبریز گفت: در صورتی که مرکز ماده ۱۶ تبریز به بهزیستی واگذار شود بسیاری از مسایل مالی و پشتیبانی این مرکز حل شده و سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی نیز در کنار این مجموعه و در قالب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان می توانند کمک رسان بهزیستی باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی گفت: تعداد 18 مرکز ماده 16 در کشور وجود دارد که طی سال های اخیر اغلب آنها به بهزیستی استان‌های مربوطه واگذار شده و تبریز تنها شهری است که از این قافله عقب مانده و باید در این زمینه تسریع شود.

وی یکی از چالش های مهم عدم تحویل مرکز ماده 16 تبریز به بهزیستی را محروم شدن از اعتبارات دولتی دانست و اظهار داشت: با این وضعیت تبریز از بودجه سالانه50 تا 60 میلیارد تومانی محروم شده و آن را از دست می دهد.

مهدوی ادامه داد: از آنجایی که هرگونه کمک دولتی منوط به واگذاری و تحویل مراکز ماده 16 به ادارات کل بهزیستی شده است، با ادامه روند موجود نمی توان به مساعدت های مالی دولت به مرکز تبریز امیدوار بود.

وی اضافه کرد: در صورتی که مرکز ماده 16 تبریز به بهزیستی واگذار شود بسیاری از مسایل مالی و پشتیبانی این مرکز حل شده و سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی نیز در کنار این مجموعه و در قالب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان می توانند کمک رسان بهزیستی باشند.

فرماندار تبریز در پایان گفت: مرکز ماده 16 (کمپ اجباری ترک اعتیاد) برای برخورداری از اعتبارات دولتی باید به اداره کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی واگذار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز