خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران و وزش باد در استان‌های شمالی/ وزش باد شدید و گرد و خاک در منطقه زابل

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۱۷۰

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را برای روزهای آینده تشریح کرد و از بارش باران و وزش باد در استان های شمالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: طی امروز و فردا در برخی از ساعات در استان‌های ساحلی کشور بارش باران همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی از استان‌های واقع در شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر بارش باران رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی خراسان رضوی بارش‌های رگباری اتفاق می‌افتد.

رفیعی افزود: طی امروز و فردا در برخی مناطق شمال شرق کشور و همچنین استان‌های سمنان، قم، قزوین، البرز، تهران، شرق استان‌های اصفهان و یزد در ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: بعد از ظهر جمعه و روز شنبه درارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و بعد از ظهر روز یکشنبه نیز در ارتفاعات شمال غرب کشور بارش‌های رگباری و پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد:  پدیده غالب طی پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک خواهد بود.

رفیعی گفت: تهران در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همرا است و گاهی هم وزش باد شدید خواهد شد و همچنین احتمال باد و گرد و خاک وجود دارد. حداکثر دمای پایتخت ۳۶ و حداقل دمای آن ۲۲ درجه بالای صفر پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز