خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

سخنان برخی مسئولان منبع استرس مردم است/ عوارض‌های دریافتی صرف سیاست‌های اشتباه می‌شود نه رفاه شهروندان/ اوضاع ما هیچگاه تا این حد بحرانی و بد نبوده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۱۳۹

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: اگر نمی‌توانیم کاری برای مردم انجام دهیم ، اختلافات و مشکلات خود را به مردم منتقل نکنیم. ما سعی کرده ایم در شورای شهر بندرعباس چنین خط و جهتی را دنبال کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،آبتین امیری در یکصدو هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس گفت: برخی ازمسئولان وقتی تریبونی به دست می آورند، شروع به انتقاد بی هدف و بی نتیجه و ایجاد بار منفی در جامعه می کنند و روان مردم را به هم می ریزند.

 عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: سخنان برخی از مسئولان و نمایندگان به  منبع استرس مردم تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در جلسه با نمایندگان مجلس از آنها خواستیم که این موضوع را مورد توجه قرار دهند و به بقیه مسئولان و دیگر نمایندگان نیز دراین باره تذکر دهند.

امیری بیان کرد: ما هم به وضع موجود در شهر انتقاد داریم،اما با تغییر افراد و مدیریت ها مشکلی حل نمی شود. باید سیستم اصلاح و درست شود تغییرات پیاپی مدیریتی مشکل آفرین است،باید مدیریت جامع شهری در شهرهای ما شکل بگیرد. اگر رفاه و توسعه می‌خواهیم  باید  به  تضادها پایان دهیم.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورا ادامه داد: شهرک پیامبراعظم و مسکن مهر به مشکلی برای شهر تبدیل شده، این مشکل حاصل عدم توجه به نظر کارشناسان و تصمیم های آنی درمدیریت های ماست.

وی بیان کرد: ما حاضریم برای حل مشکلات این شهرک تلاش کنیم،اما به تنهایی امکان حل این مشکل وجود ندارد.

امیری در خصوص تاثیر بیکاری بر توسعه نامتوازن شهری تصریح کرد: مهاجرت پذیری شهربندرعباس به مشکلی تبدیل شده است.تا کی باید از ساکنان شهر عوارض بگیریم و آن را خرج سکونتگاه‌های غیرمطلوبی کنیم که برشهر بندرعباس تحمیل شده است؟

وی خاطرنشان کرد: عوارض و پول مردم شهر بندرعباس باید صرف رفاه و توسعه این شهر شود نه برای مهاجرت و بیکاری ناشی از سیاست های اشتباه برخی مسئولان.

عضو شورای شهر بندرعباس ابراز کرد: ما مسئول بیکاری و مهاجرت از دیگر استانها به شهر بندرعباس نیستیم اما تاوان آن را می پردازیم.

 امیری اظهار کرد: ما در بدترین شرایط ممکن  مسئولیت  پذیرفته‌ایم. اوضاع هیچگاه تا این حد بحرانی و بد نبوده است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مردم  دچار مشکلات بزرگتر نشوند.

وی خاطرنشان کرد: کشور، مردم و این نظام را دوست داریم و می‌خواهیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا برای این مردم کاری انجام دهیم، اما هر آمدنی رفتنی دارد. ما با رای مردم روی کار آمده ایم و با رای آنها کنار می رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز