خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رشت در دیدار معاون رئیس جمهور:

نداشتن مکان مناسب از مشکلات جوانان مبتکر گیلانی است/ ستاری: زیرساخت‌های سرمایه گذاری در گیلان مناسب‌ نیست

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۸۴۹

نماینده ولی فقیه در گیلان نداشتن مکان مناسب را یکی از مشکلات جوانان خلاق و مبتکر در استان عنوان کرد و گفت: گیلان نیازمند توجه ویژه و بیشتر به پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و هیئت همراه با قدردانی از تلاش های انجام شده در عرصه پارک های علم و فناوری کشور اظهار کرد: گیلان نیازمند توجه ویژه و بیشتر به پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان است.

وی به پسماند به عنوان معضل استان های شمالی به ویژه گیلان اشاره کرد و افزود: آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود از آسیب های رشت است.

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش ها و موفقیت های جوانان مبتکر گیلانی در عرصه پسماند و آلودگی های زیست محیطی، بیان کرد: نداشتن مکان مناسب یکی از مشکلات جوانان خلاق و مبتکر در استان است.

آیت الله فلاحتی، توجه به جوانان را بسیار مهم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: شاهد توجه ویژه به جوانان خلاق و مبتکر در کشور هستیم بنابراین هر قدر برای جوانان خلاق سرمایه گذاری کنید، ارزشمند است.

وی با بیان اینکه فقر زیر سرسبزی گیلان پنهان شده است، خاطرنشان کرد: زباله های به جا مانده گردشگران موجب آسیب به محیط زیست استان شده و می طلبد در این بخش کمک های لازم را داشته باشید.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در دیدار مذکور گفت: در زیرساخت های گیلان سرمایه گذاری مناسبی نشده و پارک های علم و فناوری استان از امکانات بسیاری برخوردار نیستند.

سورنا ستاری بر توسعه زیرساخت پارک های علم و فناوری گیلان تاکید کرد و افزود: وظیفه داریم در عرصه پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان استان کمک کنیم و همدلی مسئولان گیلان در این عرصه مهم است.

وی با بیان اینکه از نگاه ما توسعه درون زا است، تصریح کرد: جوانان خلاق و مبتکر گیلانی با ورود در عرصه های مختلف استان اثرگذار هستند.

استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان از اهداف و برنامه های ما است، اظهار کرد: تامین مالی برای انجام پروژه ها توسط جوانان خلاق و مبتکر بسیار مهم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز