خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های تبریز:

برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌های تبریز ممنوع شد/ ممنوعیت حضور بستگان در تشییع و تدفین اموات کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۳۴۲

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز اعلام کرد: درپی شیوع مجدد ویروس کووید۱۹ و افزایش متوفیان کرونایی، محدودیت‌های حضور در وادی رحمت تبریز دوباره برقرار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرخ جلالی در حاشیه بازدید از نحوه اجرای تمهیدات اتخاذ شده در وادی رحمت، به خبرنگاران گفت: باتوجه به شیوع مجدد کرونا و تاکید نهادهای ذیربط بر ممنوعیت تجمعات، برگزاری هرگونه مراسم در سطح آرامستان‌های تبریز ممنوع می‌شود.

وی تاکید کرد: بر این اساس، ضمن ممنوعیت برگزاری مراسمات ترحیم و یادمان، حضور در آیین تشییع و تدفین اموات نیز فقط برای جمع محدودی از بستگان درجه یک امکان‌پذیر خواهد بود.

وی، شرط حضور محدود بستگان درجه یک در نماز میت، تشییع و تدفین را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: عوامل حراست و ماموران پلیس از حضور افرادی که هشدارهای بهداشتی را رعایت نکرده و جان دیگر شهروندان را به خطر اندازند، ممانعت خواهند کرد.

وی در عین حال یادآور شد: ممنوعیت حضور بستگان در تشییع و تدفین اموات کرونایی همچون گذشته برقرار بوده و روند تشییع و تدفین آنان با رعایت پروتکل های ویژه صورت می‌گیرد.

جلالی با هشدار نسبت به افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی، خاطرنشان کرد: آرامستان های سطح شهر به دلیل ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی، یکی از مناطق مستعد شیوع کرونا بوده لذا از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز