خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شهری شورای شهر شیراز خبر داد:

ساماندهی فروشندگان سیار میوه و تره‌بار و عرضه کنندگان دام در شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۹۲

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز خبر داد: به منظور جلوگیری از آلودگی بصری، ارتقای بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست کارگروه تخصصی سامان دهی عرضه، فروش و کشتار دام و همچنین فروشندگان سیار میوه و تره‌بار در شیراز تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، علی ناصری با اشاره به طرح جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با موضوع سامان دهی عرضه، فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز که در جلسه یکصد و بیست و هشتم این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: با تشکیل کارگروه تخصصی در خصوص سامان دهی عرضه، فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز با محوریت شهرداری به این موضوع پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کارگروه تخصصی نمایندگان کمیسیون «محمدتقی تذروی» و «احمد تنوری» و دستگاه های اجرایی ذیربط همچون اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی و اداره کل محیط زیست حضور داشته و نتایج طرح ظرف مدت یک ماه در قالب لایحه تهیه و جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.

سامان دهی فروشندگان سیار میوه ‌و تره‌بار در محدوده شهر شیراز موضوع دیگری بود که رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز به آن اشاره داشت و گفت: این موضوع با هدف جلوگیری از اختلال ترافیک، عرضه محصولات بی‌کیفیت و عدم نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

ناصری یادآور شد: در روند رسیدگی به این موضوع نیز علاوه بر تشکیل کارگروه تخصصی با محوریت معاونت خدمات شهری و سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری، نمایندگان کمیسیون و دستگاه‌های اجرایی ذیربط حضور داشته و نتایج ظرف مدت یک ماه در قالب لایحه تهیه و جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز