خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطرح کرد؛

آذربایجان شرقی رشد و تحرک سرمایه گذاری را مدیون بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۸۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با تشریح وضعیت بودجه استان در سال جاری، گفت: رشد و تحرک سرمایه‌گذاری‌ها در استان مدیون بخش غیردولتی و نهادهای خصوصی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،داود بهبودی در نخستین جلسه مجمع عمومی نمایندگان استان اظهار کرد: برای تولید اسناد برنامه ای توسعه ای، سند آمایش آذربایجان شرقی تا افق ۱۴۲۰ و دومین سند تدبیر توسعه در قالب ۱۴ محور و ۶۴ طرح تهیه شده است.

وی در مورد وضعیت بودجه سال ۹۹ استان توضیح داد: بودجه هزینه ای (جاری) استان که حدود ۵۶۰ میلیارد تومان است، در سال ۹۹ بطور متوسط حدود ۸ درصد رشد داشته است.

بهبودی میزان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان را در سال جاری حدود ۹۰۴ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: این اعتبارات نیز ۲۲ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر لزوم بهره مندی دستگاه های استان از اعتبارات تبصره ۱۹ بشرط ترکیب ۳۰ درصد دولتی و ۷۰ درصد غیردولتی تاکید کرد.

بهبودی اظهار کرد: امسال نمایندگان مجلس برای تامین کسری بودجه با چالش بسیاری مواجه خواهند شد که امید است چاره اندیشی های لازم را به موقع به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز