خبرگزاری کار ایران

صدور ۲۲ پروانه استاندارد برای کالاهای تولیدی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۷۹

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: ۲۲ پروانه کاربرد نشان استاندارد از نوع اجباری و تشویقی در سه ماهه امسال برای کالاهای تولیدی در استان قزوین صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس صارمی در خصوص صدور ۲۲ پروانه استاندارد برای کالاهای تولیدی قزوین، اظهار کرد : ۱۹ پروانه کاربرد صادر شده از نوع اجباری و همچنین سه مورد نیز از نوع تشویقی بوده است.

 مدیر کل استاندارد استان با بیان اینکه برای تشویق به رعایت استانداردها در بین محصولات غیرمشمول پروانه های تشویقی نیز برای متقاضیان صادر می شود،افزود: در مدت یاد شده همچنین ۹ پروانه کاربرد نشان استاندارد از نوع اجباری برای کالاهای تولیدی استان قزوین تمدید شده است.

صارمی ادامه داد: بسیاری از کالاهای تولیدی مشمول پروانه های کاربرد استاندارد اجباری هستند و پیش از تولید کالا باید پروانه دریافت کنند.

وی، نشان استاندارد را تضمین کیفیت و سلامت کالاهای تولیدی دانست و افزود: تولید محصولات مشمول بدون داشتن پروانه تخلف است و با آن برخورد قضایی می شود.

این مسئول اضافه کرد: تولید محصول پس از انقضای مدت زمان پروانه های استاندارد نیز تخلف است و واحدهای تولیدی پیش از اتمام مهلت پروانه باید برای تمدید به اداره کل استاندارد مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز