خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر؛

تراکتور بدون پرشورها برگ برنده‌ای ندارد/ استارت تراکتور با شکست

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۵۲

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال کشور با شکست خانگی تیم تراکتور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تیم فوتبال تراکتور در نخستین گام از ادامه مسابقات لیگ نوزدهم و در دیدار افتتاحیه هفته بیست و دوم این مسابقات از ساعت 20:15 در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز به مصاف نساجی مازندران رفت.

شاگردان ساکت الهامی در این بازی خانگی که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، در غیاب یار دوازدهم خود راه به جایی نبردند و با گل زودهنگامی که از حریف دریافت کردند، در نهایت نتیجه را به میهمان میانه جدولی‌شان واگذار کردند. 

هنوز سه دقیقه از آغاز این بازی نگذشته بود که نساجی روی یک حمله موفق شد به گل برسد. سانتر زمینی محمدمهدی نظری در محوطه جریمه تراکتور با نوک پای حسین زامهران همراه شده و به تور دروازه چسبید تا میهمان یک بر صفر پیش بیافتد.

پس از این گل، تراکتور که در شوک فرو رفته بود، تلاش زیادی برای به تعادل کشاندن نتیجه بازی انجام داد و چند موقعیت خوب نیز به دست آورد اما هیچ کدام از آنها راهی به چارچوب نساجی نیافت و این تیم نیمه نخست را با یک گل بازنده به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم تراکتوری‌های میزبان دوباره یکپارچه حمله شدند و بهترین موقعیت این تیم در دقیقه 63 شکل گرفت که ساسان انصاری در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند و بهترین فرصت تیمش را برای زدن گل تساوی از دست داد.

دقایقی بعد بازهم این دروازه‌بان نساجی بود که با درخشش خود مانع از گلزنی تراکتوری‌ها شد. این بار شوت سرکش و سنگین رضا اسدی از فاصله دور می‌رفت که زیر طاق دروازه نساجی قرار بگیرد اما حقیقی با واکنش عالی خود توپ را راهی کرنر کرد.

تراکتوری‌ها که سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، در ادامه اسیر ضد حملات نساجی شدند و شانس با این تیم یار بود که دروازه‌اش برای بار دوم باز نشد. ابتدا شوت شجاعی به تیرک دروازه تراکتور برخورد کرده و در برگشت نیز ضربه زامهران با دخالت اکبر ایمانی به کرنر رفت.

چند دقیقه بعد میهمان بار دیگر فرصت داشت تا به گل دوم برسد اما مهاجم گلزن این تیم قدر این موقعیت را هم ندانست. حسین زامهران با فرار خود پشت مدافعان تراکتور صاحب توپ شده و با رشید مظاهری تک به تک شد و درحالی که می‌خواست توپ را از بین پاهای او عبور دهد با هوشیاری این سنگربان ملی‌پوش ناکام ماند.

در لحظات باقی مانده از بازی و با وجود اینکه شاگردان ساکت الهامی با چند تعویض هجومی‌تر شده و به دنبال فرار از شکست خانگی بود اما حملاتشان برای زدن گل تساوی کارساز واقع نشد تا بازی با همان یک گل به نفع تیم مازندرانی خاتمه یابد.

ضمن اینکه نساجی در دقایق واپسین بازی در پی اخراج یکی از بازیکنان خود 10 نفره شد که با این حال، برتری عددی نیز برای تراکتوری‌ها در لحظات اندک باقی مانده سودی نداشت و این تیم نتوانست به گل مساوی برسد.

همچنین شکست تراکتور در این بازی باعث شد تا اولین باخت ساکت الهامی در تبریز رقم بخورد و این درحالی است که در سمت مقابل، تیم محمود فکری پس از عبور از سد ماشین‌سازی اینبار توانست همشهری این تیم را در زمین خود مغلوب و 6 امتیاز حساس را از این دو بازی خارج از خانه کسب نماید.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، تراکتور با فرصت‌سوزی در این دیدار خانگی، 37 امتیازی ماند و موقعیت خود را در رده سوم به خطر انداخت اما نساجی با 3 امتیاز شیرین این بازی شمارش امتیازتش را به 26 افزایش داده و موقتا جای ماشین‌سازی را در رده نهم گرفت.

در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر دیگر تیم تبریز یعنی ماشین سازی تبریز، فردا از ساعت 21 در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ودوم این مسابقات به مصاف میزبانش فولاد خوزستان می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز