خبرگزاری کار ایران

نوروزیان خبر داد:

حرکت پرشتاب کرونا در هرمزگان و جانباختن ۱۲ نفر دیگر

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۱۸۷

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان به ۲۵۱ نفر رسید.

به گزارزش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان گفت: ۸ نفر از جانباختگان از شهرستان بندرعباس، ۲ نفر از بندرلنگه، یک نفر از رودان و یک نفر دیگر از بستک بودند.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ۸ نفر از جان باختگان مرد و ۴ نفر خانم هستند و کمترین فرد ۲۸ ساله و پیرترین فرد نیز ۷۹ ساله بوده است.

 نوروزیان بیان کرد: اکنون ۴۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۷۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۴ نفر نیز وخیم است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۳۷ هزار و ۵۳۵ آزمایش کووید ۱۹ در استان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: به علت شیوع کرونا و کاهش مراجعه مردم برای اهدای خون، ذخایر خونی استان کاهش شدیدی یافته است.

 نوروزیان با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار بیمار تلاسمی در استان در انتظار اهدای خون هم استانی‌های خود هستند، افزود: مردم برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز