خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان خبرداد؛

برگزاری جشنواره مجازی همگفت جوانان آسیب ستیز در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۰۸۲

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری جشنواره مجازی همگفت جوانان آسیب ستیز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نادر میرزایی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره، موضع جوانان در مقابله با  آسیب‌های اجتماعی است که همیشه آنها را به عنوان یک جوان تهدید می‌کند.

معاون هلال احمر استان افزود: در این جشنواره، جوانان با بیان یک جمله که نشان از آگاهی، اندیشه، باور و اراده آنها برای آغوش کشیدن امنیت است، شرکت می‌کنند.

میرزایی اضافه کرد: خشونت، اعتیاد،  گم شدگی هویت و آسیب‌های دیگر خطراتی برای جوانان هستند و این جشنواره سعی دارد نگرش جوانان در مقابله با این آسیب‌ها را بیان کند. 

وی ادامه داد: افراد برای شرکت در این جشنواره، جملات خود را مقابل دوربین موبایل خود ابراز داشته و به آدرس مجازی جشنواره ارسال می‌کنند و هیات داوران جشنواره، آثار رسیده به دبیرخانه را از سه جهت مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه نگارش و محتوای جمله مثل موضوع، ساختار انشایی و نیز زیبایی و ظرافت ادبی جمله در ابتدا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: گویش و بیان، مثل بیان خوب و درست جمله، خلاقیت در بیان،  تن و آهنگ صدا و نیز جنبه نمایشی مانند زبان بدن و ابراز احساسات در چهره از دیگر موارد ارزیابی آثار است.

معاون هلال احمر استان، مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ تیرماه سال جاری عنوان کرد و اظهار کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی و زنده برگزار می‌شود و به نفرات برتر، تندیس جشنواره همراه با جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز