خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا خبر داد:

مثبت شدن آزمایش ابتلا به کرونای ۲ کارگر در بوئین زهرا / وضعیت کرونا در مراکز صنعتی شهرستان تحت کنترل است

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۹۹۴

سرپرست فرمانداری بوئین زهرا گفت: وضعیت کرونا در شرکت‌ها و مراکز صنعتی شهرستان تحت کنترل بوده و اقدامات لازم برای غربالگری و پایش مستمر کارگران واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی آقاعلی با تکذیب اخبار فضای مجازی مبنی بر افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بوئین‌زهرا، افزود: هم اکنون وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا مانند سایر نقاط استان زرد است و اقدامات لازم برای کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری انجام شده است.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر تنها جواب آزمایش ابتلا به کرونای ۲ کارگر از یک شرکت مثبت بوده است که آن ۲ نفر هم توسط تیم غربالگری شهرستان مورد شناسایی قرار گرفتند.

سرپرست فرمانداری بویین زهرا با بیان اینکه هم اکنون با مشکل جدی در سطح شهرستان مواجه نیستیم، گفت: رعایت مقررات و پروتکل‌های بهداشتی به تمامی مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان ابلاغ شده است و امیدواریم با همکاری خود مردم، گام‌های بلندی را برای کنترل بیماری کرونا برداریم.

آقاعلی افزود: با توجه به کاهش باورپذیری مردم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی متاسفانه روند رعایت نکات بهداشتی، ترس ابتلا به کرونا و انگیزه در خانه ماندن کاهش یافته و این وضعیت موجب روند صعودی ابتلا به کرونا در شهرستان بویین زهرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز