خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس مطرح کرد:

مجلس یازدهم با مشکلات انباشته مواجه است/ تامین اجتماعی باید از حیاط خلوت آقایان خارج شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۹۷۷

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم حس آرامش در جامعه نهادینه شود بایستی بخش تامین اجتماعی را از حیاط خلوت آقایان خارج کنیم.

روح‌اله متفکر آزاد درحاشیه نشست مجمع نمایندگان مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با مسئولین کانون کارگران بازنشسته استان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه 40 روز از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد گفت: مجلس یازدهم با فشار کاری بالا و مشکلات انباشته شده فراوان مواجه است.

وی ادامه داد: مردم ایران به این مجلس نگاه امیدوار کننده دارند و جو حاکم بر مجلس نیز بیشتر آمادگی همه نمایندگان برای حل و فصل مشکلات کشور است.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: به نظرم این مجلس در حوزه تقنینی، کار چندان سنگینی نخواهد داشت و بایستی در حوزه نطارت بیشتر ورود کند.

وی با اشاره به نقش تامین اجتماعی گفت:اثرات رسیدگی به امورات مستمری‌بگیران، کارگران و بازنشستگان که به عنوان یک وظیفه بر عهده تامین اجتماعی و نهادهای خدمات‌رسان مشابه گذاشته شده، فقط خود این اقشار را شامل نمی‌شود و به مرور همه اقشار جانعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این نماینده جوان مردم تبریز خاطرنشان ساخت: بایستی توجه بیشتری به وضعیت معیشتی بازنشستگان شود و این نگاه که با بازنشستگی افراد، هزینه زندگی‌شان کاهش می‌یابد، نگاهی اشتباه است چرا که هزینه زندگی بازنشستگان بالاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم حس آرامش در جامعه نهادینه شود بایستی بخش تامین اجتماعی را از حیاط خلوت آقایان خارج کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز