خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

مردم هرمزگان در تمام حوزه‌های درآمدی نقش دارند اما سهم ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۹۵۲

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: با توجه به تاکیدات و برگزاری جلسات مختلف در خصوص صنایع غرب شهر بندرعباس مشخص شده که مردم هرمزگان در تمام حوزه های درآمدی نقش دارند اما سهمی ندارند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، کیانوش جهانبخش در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر بندرعباس گفت: تنها مدلی که می‌تواند استان هرمزگان را در شرایط مطلوب قرار دهد حضور مستمر پارلمان محلی و ارتباط موثر با نمایندگان مجلس است.

وی ادامه داد: ارتباط اعضای پارلمان شهری و فاصله انها با مردم باعث می شود که مشکلات و خواسته های مردم با وضوح بیشتری دیده و زودتر به گوش نمایندگان برسد.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: با جمع بندی طرح ها به صورت ملی و اجرای انها میتوان مشکلات  را سریعتر رفع کرد در صورتی که پارلمان محلی نتواند این مسئولیت را انجام دهد و در کنار نمایندگان باشد متاسفانه تداخل وظایف به وجود می آید.

این عضو پارلمان شهری بندرعباس با تاکید بر لزوم تصویب هر چه سریعتر مدیریت یکپارچه شهری اظهار کرد: من تشکر میکنم از نمایندگان دوره گذشته مجلس که در تسریع روند رسیدن به مدیریت یکپارچه شهری تلاش کردند که متاسفانه به مرحله پایانی نرسید اما امیدوارم در این دور مجلس با یک نگاه ملی و تصویب آن اتفاق بزرگی را در کشور رقم بزنیم کرد.

جهانبخش تصریح کرد: زمانی میتوانیم بگوییم یک نماینده وجودش موثر بوده است که اثرات تصمیم های انها در سطح ملی در استان دیده شود و این نیز میتواند در تعامل با پارلمان های شهری نمود بیشتری داشته باشد.

وی افزود: در گذشته در خصوص صنایع غرب نیز جلساتی برگزار شد و صحبت هایی مانند ارزش افزوده، سهم آلاینده ها در شهر و .... مطرح شد اما این نشست ها و زمانبندی های مشخص شده انجام و موثر واقع نشد که امیدواریم در این دوره جدید اتفاقات جدیدی نیز رخ دهد و در این خصوص بتوانیم کارهای موثری را انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهربندرعباس بیان کرد: حضور نمایندگان مجلس در کمیسیون های مختلف میتواند کمک بسیاری در رفع برخی از مشکلات باشد در راستای همین موضوع در خصوص سهم شهر بندرعباس از آلاینده های صنایع غرب که نقش بزرگی در سازندگی شهر دارد باید تصمیمات جدی گرفته شود که لازمه ان برنامه ریزی برای تشکیل جلسات و تصمیم گیری های مهم است.

عضو پارلمان شهری بندرعباس اضافه کرد: از سوی دیگر میتوان با سهیم کردن بنادر و دریانوردی در توسعه شهر به دستاوردهای بزرگی رسید.

جهانبخش تاکید کرد: ما به دنبال دریافت مبالغ در این خصوص نیستیم بلکه با تعریف پروژه و واگذاری انها به صنایع غرب و بنادر و دریانوردی کارها را به پیش ببریم که نمونه آن در برخی از استان ها مانند اصفهان در حال رخ دادن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم که سهم استان هرمزگان مرگ است و استاندار هرمزگان در این میان نتوانسته تصمیم نهایی و درستی که رضایت مردم را در پی داشته باشد اتخاذ کند.تقاضا داریم که نمایندگان استان در جلسه ای با استاندار در این خصوص صحبت هایی را داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: انتظار ما از نمایندگان این است که هر 45 روز یکبار جلسه ای تشکیل و دیداری باشد تا بتوانیم با تعامل خوب و اطلاع رسانی صحیح مشکلات را رفع و به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز