خبرگزاری کار ایران

نماینده شرق هرمزگان در مجلس مطرح کرد:

لزوم تسریع در اتمام ورزشگاه 10هزار نفری میناب/ توجه بیشتر به باشگاه های ورزشی شرق هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۹۳۹

نماینده شرق هرمزگان در دیدار با محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بر توجه بیشتر به باشگاه‌های ورزشی شرق استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه ده هزار نفری میناب که یک دهه از آغاز شروع بکار آن می‌گذرد هنوز تکمیل نشده و باید هرچه سریع‌تر نسبت به اتمام این پروژه اقدام شود.

حسین رئیسی بیان کرد: ورزشگاه شهید جهانگیر امینی میناب که مسابقات مختلفی در آن برگزار می شود از امکانات لازم خصوصا روشنایی مناسب برخوردار نیست که باید اصلاح و بهسازی شود.

وی تاکید کرد: صبر ورزشکاران مینابی در خصوص ورزشگاه المهدی به سر رسیده و باید در اسرع وقت تحویل داده شود.

نماینده شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: توجه به ورزش محلات و افزایش نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف مجموعه ورزش و جوانان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این دیدار از توجه ویژه این مجموعه به ورزش شرق هرمزگان اشاره کرد و گفت: پروژه ورزشگاه المهدی در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

محمودرضا امیاری افزود: امیدواریم با حمایت های مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای بتوانیم اعتبارات لازم جهت اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی استان را جذب کنیم.

در این دیدار آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی شرق هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در اتمام و تکمیل پروژه ها تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز