خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس خبر داد:

کشف و توقیف 9 هزار کیلوگرم لواشک غیرمجاز و تقلبی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۹۳۵

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس از کشف و توقیف 9 هزار و 152 کیلوگرم لواشک غیر مجاز و تقلبی توسط بازرسان بهداشت محیط این مرکز در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، یحیی میرزاده با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در پی خطر شیوع کرونا ویروس گفت: از 31 خرداد تا 6 تیر، یکهزار و 76 بازدید از اماکن عمومی مرتبط با سلامت مردم در شهرستان بندرعباس انجام شد.

وی افزود: از مجموع یک هزار و 76 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، 143 واحد صنفی در سطح شهرستان بندرعباس پس از انجام بازرسی و ارائه تذکر به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخطاریه بهداشتی دریافت کردند.

میرزاده اظهار کرد: در راستای این بازرسی ها 18 واحد صنفی پلمب، و شماری از آنها پس از اخذ تعهد بازگشایی شدند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با اشاره به راه اندازی سامانه تلفنی ۳۱۱۸ بیان کرد: این سامانه برای برقراری ارتباط با مردم به منظور دریافت مشکلات آنها در زمینه بیماری کرونا، همچنین دریافت نارضایتی احتمالی آنها از نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در محیط‌های کار و بازار راه اندازی شده است و شهروندان می‌توانند از ۸ صبح تا ۱۰ شب با این سامانه تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: از 3 هزار و 142 تماس دریافتی از این سامانه، 146 مورد مربوط به بهداشت محیط بود که توسط کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

  میرزاده تصریح کرد: افرادی که آزمایش کرونا داده اند در صورت دریافت نکردن نتیجه آن تا ۷۲ ساعت، با شماره گیری شماره ۳۱۱۸ از نتیجه آزماش خود مطلع شوند.

وی یادآور شد: افراد برای برقراری تماس از طریق تلفن همراه پیش شماره ۰۷۶ را نیز شماره گیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز