خبرگزاری کار ایران

کشف محموله های 81میلیاردی قاچاق در هرمزگان

کد خبر : ۹۳۲۹۲۴

فرمانده انتظامی استان از کشف 81میلیارد و 620میلیون ریال کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی نصر در هرمزگان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری گفت: با توجه به مطالبه به حق مردم در خصوص ایجاد امنیت پایدار در جامعه، طرح ضربتی عملیاتی نصر با مشارکت کلیه یگان های انتظامی سطح استان به مدت 48 ساعت اجرا و 36 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شدند.

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران در مجموع 473 هزار و 600 نخ سیگار،93 دستگاه لوازم خانگی،4 عدد قطعات خودرویی،327 متر پارچه،بیش از هزار قلم لوازم آرایشی،27 هزار و 399 کیلو مواد خوراکی ، 58 هزار و 400 لیتر فرآورده های نفتی و 25 رأس دام قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در اجرای این طرح مجموعا 391 سارق، مالخر و مظنون به سرقت  شناسایی و طی عملیات های جداگانه دستگیر و به 65 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار جعفری افزود: در اجرای این طرح، 4 فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش 2 و نیم میلیارد ریال با دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای،کشف 2 فقره پرونده جعل به ارزش یک میلیارد و500میلیون ریال و دستگیری 2 جاعل و ... از دیگر توفیقات این طرح است.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح را 81 میلیارد و 620میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 42 متهم نیز دستگیر که به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 72 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد: از این تعداد 2 پرونده بالای 500 میلیون تومان و 70 فقره پرونده زیر 100میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 37 فقره پرونده در خصوص قاچاق تشکیل شده است، گفت : پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز