خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مردم همراهی کنند با محدودیت مواجه نمی‌شویم/ روند شیوع کرونا در البرز سرعت گرفته است/ نباید در وضعیت قرمز قرار بگیریم

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۹۰۷

استاندار البرز با اشاره به اینکه روند شیوع کرونا در استان سرعت گرفته و تعداد بیماران جوان نیز افزایش یافته است، گفت: با همراهی مردم می‌توان در البرز شرایط را همچنان به گونه ای مدیریت کرد که در وضعیت قرمز و بحران قرار نگیریم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز یکشنبه به ریاست رئیس‌جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه در این نشست روسای کمیته ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های آینده ارائه دادند، افزود: مصوب شد با توجه به روند صعودی شیوع کرونا، از 15 تیر ماه، زدن ماسک در تمام محل های تجمع الزامی شود و مسئولان مربوطه پیگیری های لازم را برای ارائه ماسک ارزان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در البرز نیز روند شیوع کرونا سرعت گرفته و تعداد بیماران جوان نیز افزایش یافته است، ادامه داد: با همراهی مردم می‌توان در البرز شرایط را همچنان به گونه ای مدیریت کرد که در وضعیت قرمز و بحران قرار نگیریم.

شهبازی با بیان اینکه طبق تاکید رییس جمهور محل تجمع، محل خطر شیوع کرونا است، گفت: بر این اساس از مردم درخواست داریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ما را در مقابله با شیوع این ویروس منحوس یاری کنند.

وی افزود: طبق مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، هر شهرستانی که به وضعیت قرمز می رسد ستاد استانی می تواند برای محدودیت یک هفته ای به وزیران بهداشت و کشور پیشنهاد بدهد تا در نهایت با تصویب رئیس جمهور به مرحله اجرا گذاشته شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه موجران با توجه به شرایط موجود نسبت به همراهی بیشتر با مستاجران اقدام کنند، اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا، از فردا اضافه اجاره بها نسبت به سال قبل نباید در تهران بیشتر از 25  درصد، در کلانشهرها بیشتر از 20 و در بقیه شهرها بیشتر از 15 درصد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز