خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد:

رعایت فاصله گذاری اجتماعی جدی گرفته شود/اهتمام استانداری در اجرای طرح زوج و فرد/ وظیفه ما افزایش اعتماد عمومی است

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۸۳۱

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: اعمال طرح زوج و فرد و اجرای آن موجب می‌شود که مردم در حمل و نقل عمومی ازدحام بیشتری داشته باشند و از استاندار اصفهان می خواهیم در ستاد کرونا در خصوص طرح زوج و فرد اهتمام جدی بورزند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی با تبریک دهه کرامت عنوان داشت: روز صنعت و معدن را تبریک عرض می کنیم و اعتقاد داریم هم صنعت و هم معدن از اشتغال زا ترین صنایع کشور هستند و امیدواریم به این دو صنعت بزرگ رونق بخشیده شود.

وی ادامه داد: ۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری نام گذاری شده که این روز را خدمت شهردار اصفهان و مدیران مناطق ۱۵ گانه و شهرداران در سراسر کشور تبریک عرض می کنم و امیدواریم روز به روز در برنامه های خود موفق باشند.

عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اصفهان

نصر اصفهانی اضافه کرد: به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی وضعیت اصفهان به سمت نامطلوبی پیش می رود و امیدواریم مردم همچون گذشته همکاری داشته باشند تا از این مرحله عبور کنیم، در اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی نیز باید از تراکم جلوگیری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی جدی گرفته شود.

وی تاکید کرد: اعمال طرح زوج و فرد و اجرای آن موجب می شود که مردم در حمل و نقل عمومی ازدحام بیشتری داشته باشند و از استاندار اصفهان می خواهیم در ستاد کرونا در خصوص طرح زوج و فرد اهتمام جدی بورزند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص بخش دوم طرح زوج و فرد که تا ساعت ۱۰ شب است، گفت:  اگر طرح هایی داشته باشیم که مردم در آن تصمیمات دچار مشکل شوند نیازمند بازنگری هستند.

معضل آبیاری فضای سبز

وی با اشاره به وسعت فضای سبز شهر اصفهان افزود: یکی از معضلات رسیدگی به فضای سبز و آبیاری آن است، اما گاهی غفلت پیمانکاران این موضوعات را دچار چالش می کند، ۳۷۰۰ هکتار فضای سبز در شهر اصفهان زیبایی این شهر را در زمینه فضای سبز نشان می دهد. تاکنون ۳۰ هزار تانکر آب خریداری شده است و به دنبال این هستیم که فضای سبز شهری ضرر و زیان نبینند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهر اصفهان خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارد گفت: ابر پروژه ها در حال انجام است و همه این اتفاقات بر می‌گردد به مدیریت شهری که با تلاش شبانه روزی شرایط بهتری را رقم بزنند و یکی از وظایف ما افزایش اعتماد عمومی است تا مردم با آرامش و آسایش و رضایت بیشتری در شهر زندگی کنند. بخشی از نارضایتی ها ناشی از تحریم ناجوانمردانه بوده و دست دولت بسته است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۰ پروژه شاخص شهری و ۲۴۰ پروژه منطقه شهری در دست انجام است. بودجه سال ۹۸ حدود ۴۱۰۰ میلیارد تومان بود که ۹۶ درصد بودجه استحصال شد، برای سال ۹۹ بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی بسته شد که تاکنون ۴۰ درصد بودجه به دست آمده است؛ امروز درآمد شهرداری به حدی رسید که آن سر زندگی و فعالیت در شهرساری و جاری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز