خبرگزاری کار ایران

شاکری به ایلنا خبرداد:

شاخص آلایندگی در فهرج به 3 برابر حد مجاز رسید/ مردم در خانه بمانند/ احتمال تعطیلی ادارات از سوی ستاد مدیریت بحران

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۷۸۳

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: شاخص آلایندگی در فهرج به 3 برابر حد مجاز رسید.

مرجان شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: شاخص آلایندگی در فهرج هم اکنون عدد ۵۰۰ را نشان می‌دهد و گرد و غبار در این شهرستان که از صبح امروز آغاز شده و بعد از مدت کوتاهی به سه برابر حد مجاز رسید.

شاکری افزود: هم اکنون شاخص آلایندگی در کرمان ۱۵۳ است و هنوز به فراتر از حد مجاز نرسیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان عنوان کرد: اگر هوا طی ۲۴ ساعت آینده پایدار باشد و غلظت آلایندگی افزایش پیدا کند دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مدیریت بحران در مورد تعطیلی ادارات تصمیم گیری می‌کند.

شاکری تصریح کرد: مردم فهرج امروز را در منازل خود بمانند و برای کار‌های غیرضروری بیرون نروند.

وی ادامه داد: مسئولان موضوع مهار گرد و غبار در استان کرمان را با توجه به محرومیت بسیاری از مناطق این استان و البته شرایط حاکم به طور ویژه پیگیری کنند.

شاکری در پایان افزود: از بین رفتن پوشش گیاهی به دلیل خشکسالی‌های پیاپی و وقوع طوفان شن در این شهرستان در بسیاری از ایام سال موجب بروز گرد و غبار و مختل شدن زندگی اهالی این منطقه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز