خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تبریز:

سگ‌های بدون صاحب مشکلی برای مدیریت شهری و شهروندان تبریزی

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۷۴۷

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای شهر تبریز گفت: سگ‌های بدون صاحب تبدیل به مشکلی برای مدیریت شهری و شهروندان تبریز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محرم محمدزاده با بیان اینکه شرایط رسیدگی به سگ‌های بلاصاحب در تبریز مناسب نیست، اظهار کرد: مردم از حضور گله‌ای سگ‌ها در مناطق مسکونی گله‌مند هستند که باید به این موضوع از نظر کارشناسی رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه نگهداری سگ‌ها در پناهگاه‌ حیوانات به صورت‌ گله‌ای کاری اشتباه و منسوخ است، گفت: باید فکری اساسی برای ساماندهی‌ سگ‌ها بدون صاحب کرد.

وی با اشاره به تجربیات موفق سایر شهرهای دنیا در ساماندهی‌ سگ‌های بلاصاحب، گفت: امروز تجربیات موفقی در استانبول وجود دارد که شهرداری ‌می‌تواند از تجربیات این‌شهر برای ساماندهی سگ‌های بدون صاحب استفاده کند.

محمدزاده با اشاره به اینکه در ساماندهی‌ سگ‌های بدون صاحب‌ باید دقت کرد، گفت: این حیوانات نباید در شرایط غیر استاندار زنده‌گیری و نگهداری شوند و باید در عین ساماندهی مراقب حیوانات نیز باشیم.

وی با بیان اینکه هدف ما در ساماندهی‌ سگ‌های بدون صاحب کار اصولی است به نحوی که هم مردم راضی باشند و هم خطری سگ‌های بدون صاحب  را تهدید نکند، گفت: شهرداری باید روشی برای مدیریت سگ‌های بدون صاحب پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز