خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد:

مجلس یازدهم رسالت‌های بزرگی برعهده دارد/حاشیه‌سازی‌ها مجلس را از اهداف خود منصرف نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۷۳۶

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس گفت: در این وضعیت کشور که همکارانم پا به مجلس نهاده اند، همه می‌دانیم که وارد یک عرصه بسیار سنگین و خطیری شده ایم، بنابراین مردم توقع دارند که برای حل مشکلات‌شان راه حلی ارائه دهیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، روح‌الله متفکر آزاد در جمع خبرنگاران به تخریب‌های هدف‌دار برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم که به گفته وی تاکنون تنها ۹ جلسه علنی را پشت سر گذاشته، اشاره کرد و افزود: مجلس یازدهم رسالت‌های بزرگی برعهده دارد.

وی اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند مجلس گرفتار حاشیه شود تا از تمرکز روی مسائل اصلی کشور غافل بمانند، اما ما هیچ گاه مسیر پیشبرد اهداف کشور را رها نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: لذا با تمام توان و قدرت و بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده کار خود را انجام خواهیم داد و البته مجلس روی مسائل اصلی کشور متمرکز خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت به تخریب‌های زودهنگام مجلس از سوی برخی از جریانات سیاسی اشاره و اظهار کرد: ممکن است عده‌ای بخواهند مجلس را گرفتار حاشیه‌ها کنند که از هدف و کار اصلی خود باز بماند، اما ایجاد این حاشیه سازی‌ها مجلس را از مسیری که برای پیشبرد اهداف کشور در پیش گرفته است، منصرف نخواهد کرد.

متفکرآزاد به عزم جدی نمایندگان برای نظارت بر اجرای قوانین توسط دستگاه‌های اجرایی کشور اشاره و تاکید کرد: عزم مجلس بر این بوده که به صورت جدی ظرفیت های نظارتی خود را بکار گیرد.

وی ادامه داد: یک مورد آن نیز کمیسیون اصل ۹۰ است که برخلاف دوره‌های گذشته برای ورود به آن متقاضی زیاد بود و این نشان می‌دهد که مجلس یازدهم روی حوزه نظارتی تمرکز جدی خواهد داشت تا با مفاسد گوناگون برخورد جدی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز