خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در برخی از استان های کشور/وزش باد و گردوغبار در 7 استان کشور

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۵۸۷

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناس به وضغیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، صادق ضیاییان گفت: برای امروز و فردا در سواحل دریای خزر، اردبیل، بخش‌هایی از آذربایجان غربی و شرقی انتظار افزایش ابر، بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت را داریم.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناس با بیان اینکه این شرایط در روز سه شنبه علاوه بر استان‌های ذکر شده برای خراسان شمالی و رضوی پیش بینی می‌شود، ادامه داد: در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شمال اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی بارش باران همراه با رعد وبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

 وی گفت: طی ۵ روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان انتظار افزایش ابر و رگبار موقت باران را داریم و همچنین روز دوشنبه استان‌های اردبیل و سیستان و بلوچستان و سه‌شنبه در استان های سواحل دریای خزر و خراسان رضوی افزایش دما بین ۴ تا ۸ درجه سانتی‌گراد اتفاق می‌افتد.

ضیاییان ضمن اشاره به اینکه پدیده غالب در شرق کشور وزش باد است و استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را درگیر می‌کند، افزود: امروز در جنوب ایلام، خوزستان، جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم، خراسان رضوی و شمالی و سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد وغبار پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز