خبرگزاری کار ایران

عیادت مدیران گروه صنعتی ایران خودرو خراسان از مصدومان واژگونی اتوبوس کارکنان این شرکت

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۴۸۳

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان و نماینده ویژه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل کارکنان این شرکت عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان ضمن گفتگو با مصدومان حادثه در جریان روند خدمات رسانی و مراقبت های پزشکی به آنان از سوی پزشکان و پرستاران بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور قرار گرفت و از تلاش مدیریت بحران، اکیپ‌های امدادرسان و کادر درمان و نیروهای انتظامی قدردانی کرد.

بیژن زاهدی فرد همچنین در گفتگو با خانواده آسیب دیدگان ضمن همدردی با آن ها گفت: تا پایان روند درمان، شرکت ایران خودرو خراسان در کنار کارکنان خود خواهد بود و از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد. 

همچنین در این دیدار دینی نماینده فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن آرزوی سلامت برای حادثه دیدگان این سانحه پیام مدیر عامل گروه را به اطلاع رساند و به خانواده آن‌ها اطمینان خاطر داد که گروه صنعتی حامی کارکنان خود در هر زمان و حادثه ای خواهد بود.

سعادت مدیر واحد HSE این شرکت که به همراه مدیران واحدهای حراست، منابع انسانی، رنگ و مهندسی سازمان و سیستم ها را همراهی می کردند در خصوص آخرین وضعیت مصدومان به خبرنگار ایلنا گفت: در شب حادثه متأسفانه یکی از همکاران شرکت مهرکام پارس به علت شدت ضربات وارده فوت کرد و ۳۱ نفر دیگر مصدوم شدند که پس از انتقال به بیمارستان های حکیم و ۲۲ بهمن نیشابور، ۱۴ نفر به صورت سرپایی در بیمارستان حکیم مداوا و مرخص شدند و ۱۷ نفر در بخش جراحی مردان بیمارستان ۲۲ بهمن بستری شدند که از این جمع ۴ نفر با بهبودی کامل ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۳ نفر از همکاران در این بخش بستری هستند و روند درمانی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز