خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تعمیر و مرمت ٢٢ دستگاه از پل‌های آسیب دیده در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۳۶۶

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان نیشابور از تعمیر ٢٢ دستگاه از پل های آسیب دیده با اعتباری بالغ بر ١٣ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

مجید مفیدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در نیشابور گفت: ٢ هزار و ٣٩٠ دستگاه پل در کل محورهای شهرستان نیشابور توسط اداره راهداری نگهداری می‌شود که از این تعداد ٣٠٠ دستگاه پل بزرگ و ٢ هزار و ٩٠ دستگاه پل کوچک هستند و از این میان حدود ١۵ درصد آن نیاز به مرمت و بازسازی دارد. 

وی اظهار داشت: با پیگیری های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور و تلاش و اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در تخصیص اعتبار و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، ٢٢ دستگاه پل بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر ١٣ میلیارد ریال توسط پیمانکار اداره کل و راهداران نیشابوری در جاده‌های این شهرستان تعمیر و بهسازی شده است. 

وی خاطرنشان کرد: بهسازی و تعمیر پل‌ها شامل تعمیر رادیه برید، مرمت دال‌های فرسوده و ترمیم دستک‌های پل، باکس‌گذاری و تعریض پل، مقاوم‌سازی پایه پل‌ها، تنقیه و لایروبی، تعمیر دیواره‌های هدایت آب و مرمت قرنیز که در اثر فرسودگی و سیل بردگی ها تخریب شده بود انجام شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور در پایان با اشاره به اهمیت حفظ ایمنی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها تاکید کرد: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها از حساسیت زیادی برخوردار هستند و عدم توجه به این موضوع خسارات زیادی را به همراه دارد، ما انتظار داریم دولت و مجموعه مدیرت ارشد استان و شهرستان در تخصیص به موقع اعتبارات جهت بهسازی و نگهداری ایمنی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها همکاری بیشتری داشته باشند تا در اسرع وقت با تلاش و همت راهداران اداره راهداری نیشابور نسبت به تعمیر و مرمت پل‌های آسیب دیده اقدام به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز