خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش قیمت املاک در خلیل آباد بیشتر از شهرهای همجوار/ ۴٠ درصد قیمت‌ها حباب است

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۲۹۱

عضو شورای شهر خلیل آباد گفت: در ماه های اخیر نرخ افزایش قیمت زمین و املاک در خلیل آباد حتی از شهرهای همجوار هم بیشتر شده است.

علیرضا زیبایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: به پرداخت تسهیلات دولتی در زمینه ساخت مسکن در شهر خلیل آباد نیاز داریم و بایستی بنیاد مسکن با توجه به اینکه شهر خلیل آباد زیر 25 هزار نفر جمعیت دارد بطور ویژه تسهیلاتی در این زمینه جهت ساخت مسکن در نظر بگیرد .

عضو کمیسیون ماده 100 شهرداری خلیل آباد با اشاره به اینکه قیمت مسکن و زمین در خلیل آباد آنقدر گران شده است که مردم توان ساخت مسکن برای خودشان و یا فرزندان خود ندارند، بیان کرد: متاسفانه نام شهر خلیل آباد در لیست ثبت نامی طرح ملی مسکن نبود که اگر بود تاثیر زیادی در متعادل سازی قیمت مسکن در خلیل آباد داشت.

وی با بیان اینکه 40 درصد قیمت های زمین و مسکن در خلیل آباد حباب است، گفت: قسمت اول ساخت یک منزل زمین است و یکی از گزینه هایی که در طرح تفصیلی خلیل آباد جهت توسعه و پیشرفت دیده شده زمین است و اگر عرضه زمین تفکیک شده توسط شهرداری و مالیکن ایجاد شود قیمت های زمین در خلیل آباد کاهش خواهد یافت.

زیبایی اظهار داشت: اگر قیمت های زمین و مسکن در خلیل آباد کنترل شود مطمئنا از لحاظ روحی و روانی در جامعه تاثیرگذار است و همچین بهتر است هر چه سریع‌تر از افراد و نهادهای موثر در این زمینه جهت برگزاری جلسه‌ای با فوریت دعوت بعمل آمده و برای برون رفت از این مشکل چاره ای اندیشه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز